dinsdag 1 april 2014

voor een klein ventje #3

In november kregen we een leuk kaartje in de bus,
een collega was bevallen van een fijne zoon Elliot,
hun avontuur was begonnen.

Pas in februari lukte het ons om dat kleine bazeke in levende lijven te bewonderen.
Ik zou, door al zolang thuis te zitten, zeeën van tijd moeten hebben om een kadootje te maken,
helaas was dat in realiteit niet het geval.
Drukke feestdagen, de maanden vlogen voorbij en opeens was het bewuste babybezoek al daar: ik had alleen nog maar de slabben geknipt,
er was nog geen stikmachine aan te pas gekomen,
laat staan dat de flock al geknipt was.
Ik moet steeds vaststellen dat er aan ideeën geen gebrek is, wel aan tijd.
Dus de dag na ons babybezoekje, begon ik aan de slabben
en wat blijkt, in geen mum van tijd was het kadootje af,
dus ik had gewoon net iets beter mijn tijd moeten plannen,
ach ach

het pakje

het origineel

het geflockte

het origineel

het geflockte

stofjes komen van bij de joma
biais: Naaishop Lief
knaps: kleurenmix

Nu het kadootje klaar is, moet het ook nog bij de eigenaar terecht komen,
ook dat heeft weer wat tijd gevraagd.
Ik had het al in de auto gelegd aangezien ik wel vaker in Mechelen kom.
Maar als ik dan ook daadwerkelijk in Mechelen was, was het niet bij hen in de buurt of was er echt geen tijd meer om rond te rijden,
dus afgelopen vrijdag is het er eindelijk van gekomen!!!!
En 's avonds kreeg ik AL een leuk telefoontje van mijn collega dat zoonlief zijn best gaat doen om het mooi onder te smossen, jiepie!!!

zus 3

1 opmerking: