dinsdag 8 april 2014

even snel flocken

de afgelopen twee weken niet echt de tijd gehad om een 'deftig' project af te werken:
- windpokken bij oudste dochter,
- tandjes bij jongste dochter,
- verbouwingsperikelen,
- afspraakjes met vrienden en familie
- stress om terug te gaan werken, na meer dan een jaar thuis te zijn :(
zorgden er voor dat ik op mijn vrije momenten liever de zetel op zocht, lekker gezellig en veilig naast manlief,
dan iets anders te doen (dus ook geen huishoudelijk werk :-)

maar ik heb mezelf één keer onder mijn kont kunnen stampen (of dat in het echt lukt moet in nog uitproberen :-)
en heb voor de oudste dochter twee t-shirten geflockt




Ik vind het leuk dat flocken zo'n snel en mooi effect heeft. Het tovert je outfit heel snel om in iets unieks en mooi's natuurlijk.
Roodkapje mocht niet ontbreken, (ik vind haar illustratie het mooist) het blijft een vaste waarde voor mezelf en dochterlief,
en de vlinders zijn een dankbaar iets, want past bij alles, broeken, rokjes, ... .

En zo hebben we dan toch 'veel' gedaan deze week :-))
zus 3

4 opmerkingen:

  1. Schoon gestampt ;)
    Dat roodkapje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij houden ook van flocken, mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige figuurtjes :)
    Ik nomineerde dit blog voor de Liebster Award. Meer info op mijn blog: http://liesebieze.blogspot.be/2014/04/liebster-award_10.html

    BeantwoordenVerwijderen