zaterdag 26 oktober 2013

een walvis op de tafel

De voorbereidingen voor de babyborrel zijn een feit!!
Er worden nieuwe recepten uitgeprobeerd (en diegene die geslaagd zijn, komen in onze blog nog wel een keertje aan bod)
De suikerbonen voor zowel de kids als de volwassenen worden verder afgewerkt aangezien mevrouwtje te snel de grote wereld kwam ontdekken, had ik deze nog niet volledig af.
Zussen, broers en ouders zijn op de hoogte gebracht van hun bak-kunnen en ik verwacht nog een aantal telefoontjes of mailtjes met daarin "oo, we zijn vergeten te verwittigen maar willen echt wel komen!!!" :-). Zelf ben ik daar ook niet zo'n held in om op tijd te reageren :-))

Wat ik al wel kan afvinken van mijn to-dolijstje, is de tafelversiering en daarin staat, hoe kan het ook anders, de walvis centraal.



Ik maakte een walvissen-stempel, naar het voorbeeld van de walvis op de stof en heb me vrijdagavond zoet gehouden met het bestempelen van servetten. En zo'n stempel maken is echt kinderspel!!

Ik heb gezocht achter een pons van een walvis, heb deze niet gevonden dus zijn het sterren geworden in de kleuren van de walvissen op de stof. Ik heb even last gehad van mijn duim en pols. Het is van dat steviger papier en dat hebben we geweten.
Deze sterren komen tussen al dat lekkers dat we zullen aanbieden.

zus 3

1 opmerking: