donderdag 22 februari 2018

Een Theo voor mijn kleine Kapitein

Zoon 2 is echt ongelooflijke fan van Kapitein Winokio.
Hij heeft een echt businessplan klaar voor als de Kapitein te oud wordt.
Hij gaat dan de nieuwe Kapitein worden (hij speelt nu ook saxofoon) en 1 van de nichtjes is Mevrouw De Poes. Zijn broer mag mee gitaar spelen, als hij wil. Over manlief in de groep nemen wordt met geen woord gerept. Waarschijnlijk is hij te oud bevonden. ;-)
Hij had er een pracht van een tekening over gemaakt en deze ook aan zijn idool gegeven.
De Kapitein reageerde fan-tas-tisch! Wanneer de kapiteinspet voor Zoonlief past, mag hij de groep overnemen.
Zoon 2 neemt het heel serieus. En bij elk optreden is hij ook steevast van de partij.
Toen ik in september mee mocht gaan bootje varen, door Joke van the Needle of Choice, bracht ik ook eindelijk een bezoekje aan de Stoffenkamer.
Daar viel mijn oog op de"kapiteinsstof" en ik wist ook onmiddellijk wat ik er uit zou maken.
Inderdaad, een Theo.
De kroon was klaar met zijn verjaardag. Het hemd was net klaar voor het optreden in de AB.
Ondertussen is hij nog eens naar een optreden in zijn Theo geweest en wordt het heel vaak gedragen om gewoon naar school te gaan.
Het wordt precies al wat krap. Ik had bewust geen maatje groter gemaakt omdat ik vreesde dat de liefde misschien wel ineens eens over kon zijn en het hemdje niet meer uit de kast zou geraken...
Maar niets is minder waar!






Patronen: Theo Zonen 09

6 opmerkingen:

  1. zo hard fan, van deze theo. Gaan jullie naar OLT op 7 juli kijken? Zin om af te spreken? Ik moet toch ook dringend dat stofke eens kopen dan kunnen ze twinnen als kapiteinfans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het ook reeds zien passeren, maar wij zitten dan in Italië! (Gaat nogal moeilijk worden, vrees ik!)

      Verwijderen
  2. Schitterend toch, die grote liefde ♥
    --en merci voor de herinnering aan die fijne namiddag!--

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zo zalig! En heerlijk dat je dit hemdje kan terug linken aan een zalig dagje Gent!

    BeantwoordenVerwijderen