donderdag 12 mei 2016

voor de ukelele boy

Na het zien van mijn koffertje, sprak Debby (nickname ;-) ) me aan.
Of ik voor haar zoon iets kon maken in diezelfde stof?
Hij deed bijna zijn communie en was ook bijna jarig...

Op bestelling werken, ik doe het niet graag. Bang dat er iets gaat mislukken, niet voldoet aan de eisen, toch niet goed past,...
Maar voor Debby...
En zo bood me ook 2 tickets aan voor Adriaan Van Hoof.
Ja, oké dan.

Dat kan ik niet weigeren! Ik waag het er op!


Patroon:  "Schattige pyjama" uit Het grote Femma Naaiboek
Stof: Groovy Guitars - Michael Miller- gekocht bij Katoen en Co

Met z'n communiefeest heeft hij zijn pyjama gekregen.
Debby stuurde me een aantal dagen later enkele foto's door... Hij is duidelijk tevreden!
Maar goed ook, hij gaat nog wel enkele jaren kunnen meegaan (lees -> veel te groot!).

Ik vind het wel jammer dat ik er niet op gelet heb om het patroon vooraan te laten doorlopen.
(Maar ik denk niet dat zij daar op gelet gaan hebben...)

Lizzy (Zus 1)




4 opmerkingen:

  1. Heel tof! Beter te groot dan te klein he. En met dat mooie weer groeien ze altijd als kool :-p.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter te groot dat te klein,dan was je werk op niets geweest,nu kan hij jaren die pj aan doen ;) Leuk stofje trouwens ;-) Ik heb er ook al verschillende dingen mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen