zondag 8 mei 2016

cocoon dress meets bambiblauw

Zoals in mijn vorige blog gezegd zijnde,
'moest' ik nog twee kleedjes maken voor het communiefeest van vandaag :-)
Het is me gelukt!!

Ik nam de cocoon dress en de mooie poezenpanelen van bambiblauw,
cocoon dress was snel besteld en overgenomen,
panelen had ik samen met zus 1 besteld zodra de nieuwe serie uitkwam.
Ik had ergens gelezen dat de panelen niet groot genoeg waren voor een zesjarige maar als je een pand van een driejarige samen met een zesjarige op een paneel legt, komt het voor mekaar!!

Een fijn vlotte samenwerking!!!
De eerste avond van dit project, zat ik in zeer fijn gezelschap en die gaan dit nu even tegenspreken aangezien ik er met mijn hoofd niet bij was en verschillende keren heb moeten losmaken. Ze hebben er hartelijk mee gelachen dat ik beweerde dit vlotjes en snel in elkaar zou krijgen :-) Maar in se zit het ECHT vlot in elkaar!!!!!!!

Maar ze zijn al en kijk zelf maar hoe snoezig mijn aapjes zijn:

de jongste, klaar wakker:





de oudste,
ze had er wel zin in 
maar laat dat op een andere manier zien
dan de jongste




het fluo-accentje:


  na een uur in de auto,
kleedjes nog steeds dik ok,
net als de haren (merci lieve vriendin!!)
en hun accessoires!!



stof: bambiblauw
patroon: cocoon dress

Het was natuurlijk extreem warm vandaag
en zodra we klaar waren met het hoofdgerecht, kleedjes uit en spelen met water!!

Zus 3

9 opmerkingen:

  1. Wat een dotje in dat schattig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel hartjes voor deze mooie meisjes in hun geweldige jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi, ik heb ook nog een paneel liggen maar zonder doel voorlopig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi, ik heb ook nog een paneel liggen maar zonder doel voorlopig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Héél mooi! Ik maakte de coccoondress ook al voor mijn dochtertje, maar hij viel precies veel korter uit dan jouw versies... eerder een lange trui dan een jurk. Heb jij ze verlengd?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wauw wauw!!! Kei schoon met die fluo mouwen! Ze zien er prachtig uit, en hun haartjes zo schoon gedaan! Ongetwijfeld een fiere mama! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superschattig en dat fluo geeft net dat tikkeltje extra!

    BeantwoordenVerwijderen