donderdag 19 mei 2016

hupeke, weer een julia sweater

Het komt niet vaak voor dat ik een patroon voor een vierde keer maak ,
ik denk vaak "dat maak ik nu nog een keer",
maar om de één of andere reden, komt het er niet van.

Alleen het patroon van de julia sweater komt vaker piepen,
de eerste twee sweaters voor mij, hebben de blog niet gehaald 
die van dochterlief al wel
dus een welgemeende dank u wel aan Marte
het patroon naait snel
en het ZIT geweldig




en het STAAT me goed!


patroon: julia sweater, compagnie M.
stof en boordstof: Madeline 

welk patroon komt het vaakst bij jullie piepen?
zus 3

7 opmerkingen:

  1. Tof gemaakt,ik heb hem ook al 2 keren gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh in zo'n mooi stofje. Ik heb die dus nog nooit voor mezelf gemaakt, shame on me...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie! Ik moet die ook nog eens voor mezelf maken ;) Ik denk dat de Louisa, de Lotta en de Ileana het meest worden gebruikt hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier werd deze ook al veel gemaakt ...lange leve de overlock en draagt zalig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad een top patroon, ik heb er vandaag eentje aan ;-) mijn favoriet blijft de susanne om dezelfde reden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is dan ook een leuk model! Wat een ijverige naaimier ben jij!

    BeantwoordenVerwijderen