dinsdag 13 augustus 2013

belofte maakt schuld

In het begin van de grote vakantie liet de onthaalmoeder vallen dat zoonlief een nieuwe laptop kreeg, maar waar kon ze toch een leuke hoes voor die laptop vinden?
Zonder er echt bij na te denken, floepte ik er uit dat ik er wel eentje wil maken.
Ik had helaas geen ervaring in laptophoezen maken, maar dat liet ik wijselijk niet merken.

Ik kreeg de afmetingen mee en de voorkeur ging naar iets met formule 1 wagens.
Helaas vond ik niet op het net stof met een formule 1 wagen van redbull of ferrari, wel van die heerlijke kinderlijke klassieke wagentjes maar dat was niet hun stijl.

Ik vond zwarte stof voor de buitenkant en groene stof voor de binnenkant bij joma en om dan toch maar een formule 1 wagen te gebruiken, printte ik er eentje af op transparant strijkpapier (gevonden in de Colruyt, heel gemakkelijk te gebruiken).

Met het volgende patroon ging ik aan de slag en nog geen uur en half later, kon ik trots mijn werk bewonderen. Vele ideeën kwamen naar boven om met dit patroon ook andere dingen een leuke hoes te geven.

het resultaat:




ik ben vooral trots op mijn redelijk rechte velcro

zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten