maandag 8 juli 2013

Eindelijk, ook iets van Zus 1!

Een dikke maand geleden zijn we met onze blog gestart. En al die berichtjes hierboven, zijn al van Zus 3! Niet dat ik heb stilgezeten ondertussen, integendeel! Maar de laatste loodjes van het schooljaar zijn toch zwaar, sowieso!
Neem erbij dat ik nog 2 verteltassen moest maken (waar ik al heel lang ideeën voor op een papiertje had staan, maar er "niet toe kwam"), de oudste jongens van Tantan over de vloer had om te komen logeren (en Tantan en kroost een brunch beloofd had) én ik nog 3 cadeautjes moest maken voor de juffen van de jongens (waar ik grootste plannen voor had, maar deze tot een minimum herleid heb).
MAAR NU, na een weekje niks-doen in Frankrijk, heb ik alle tijd om er werk van te maken. Foto's en tekst van het hierboven vermelde komen weldra.
Ik ben al bezig met nieuwe dingen, en heb massa's plannen en ideeën. Ik maak nogal veel "op de nipper" iets en dan ontbreekt me de tijd om het op de blog te zetten.
Maar, ik ga er aan werken zodat jullie kunnen meegenieten!

Zus 1

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd naar de foto's van al die leuke dingen en dat we er samen nog veel mooie dingen mogen tonen aan de wereld :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen