donderdag 12 december 2013

Planes taart

Ik loop hopeloos achter met het posten van berichten.
Onlangs vond ik nog foto's terug van cupcakes die ik gemaakt heb met Halloween en die ik vergeten te posten ben, misschien moet ik wachten tot een volgende Halloween?
Maar vandaag wil ik jullie dit tonen:

Zoon 2 was jarig en toen ik hem vroeg welke taart hij graag had, (een standaard vraag wanneer de verjaardag in zicht is) riep hij heel enthousiast "Planes"! Aangezien we met de vriendjes naar die film gingen kijken vond ik dat een prima idee.
Wanneer ik op het internet op zoek was naar een mooie afbeelding, zakte de moed me in de schoenen! De tekeningen zijn zo gedetailleerd en niet haalbaar om er een puzzelplaatje in suikerpasta mee te maken.
Vriendin nr.1 had me eens een adresje doorgegeven in Putte waar zo hele mooie afdrukken maken op eetbare "papier", de Kikkerprins. Op donderdag stuurde ik de afbeeldingen in een Word-documentje door, en op zaterdag kon ik de afbeeldingen gaan halen, en dit allemaal aan een hele redelijke prijs.
En ik, ik moest maar alleen een biscuit bakken, hem afsmeren en een laagje suikerpasta er op leggen en de afbeelding op de juiste plaats leggen. Heel wat tijd uitgespaard en ik ben tevreden met het resultaat! (Zo konden er nog enkele cupcakes gemaakt worden!!!)
En zoonlief... die was heel blij!


Zus 1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten