donderdag 12 december 2013

de Sint heeft om hulp gevraagd aan .....

MIJ!!!!

Nu hij terug in het, hopelijk warmere, Spanje vertoeft mag ik het wel zeggen.
De Sint had me gevraagd of ik hem even kon helpen. Hij heeft namelijk geen enkele Piet de zakjes kan naaien (en ik maar denken dat Pieten van alles een diploma moesten behalen:-)

Voor mijn oudste dochter was hij nog op zoek naar een leuk zakje waar ze al haar diertjes kan verzamelen en zo kan meenemen naar heinde en ver.

Geen enkel probleem, ik heb ook geen diploma om een stikmachine te hanteren maar toch al heel wat ervaring :-)


dus toverde ik bovenstaande zak te voorschijn,
het toepasselijk dierenstofje vond ik bij de Joma in één van haar talrijke schuiven,
de flock had ik nog liggen
en de diertjes




die vond de Sint in de Action (bedankt Wendy voor de kennismaking met de diertjes! Dochterlief zei direct "ooooo, een slang, Lisse!!")
en in haar rommelbak :-)

Op nog geen twee uurtjes tijd was het zakje een feit, exclusief het flocken, dat was een serieus prulwerk en mijn geduld werd danig op de proef gesteld.

Dochterlief vond het een super kadoo en ik ben natuurlijk zeer trots dat ik de Sint heb kunnen helpen.

Zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten