vrijdag 29 december 2017

Blueberry bag

Lang leve onze mannen!
Af en toe trekken zij aan de rem en zorgen ze ervoor dat we niet elke workshop, hier in de buurt (en vele verder), gaan volgen. Moest je ons laten doen...
Toch "mochten" we een hele tijd geleden de Blueberry Bag gaan maken bij Stefanie- Juffrouw kersjes.
(Begrijp me nu niet verkeerd! Onze mannen zijn echt geen moeilijke mensen! Als het organisatorisch haalbaar is, laten ze ons meestal doen!)
Oké, terug naar de workshop! We maakten ongelooflijk veel plezier, hebben veel gelachen, maakten plannen (al dan niet concrete), maar werkten ook naarstig verder aan onze tassen. Wetende dat, wanneer we terug thuis zijn, het soms even kan duren voordat deze afgewerkt geraken ;-)
Alles werd verstevigd met de meest reguliere versteviging, maar voor de bodem bestelde ik bij K-bas, foam.
Wanneer ik het stuk in zijn geheel liet (de breedte van de rol), had ik genoeg om mijn bodem te verstevigen, maar kon ik het ook laten doorlopen tot aan de naden in de zijkant. Zo is deze ook nog eens extra verstevigd. En blijft mijn tas nog mooier in model staan.



Stof: Van Fragile, 2de hands op de kop kunnen tikken
Versteviging: K-bas
We zagen het groots, en gingen onmiddellijk voor het grootste model.
Nu heb ik nog net genoeg stof liggen om een bijpassend, kleiner exemplaar te maken!
To be continued...




3 opmerkingen:

  1. heel leuk geworden, zal wel een groot werk geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tas gemaakt! Geen gemakkelijk volgens mij. Ik wil volgend jaar ook eens een workshop gaan doen 😉 en wie weet komen we elkaar nog eens tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt. Ik ben fan van de combinatie van de stof met de felle paspel. Echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen