zondag 28 mei 2017

Grace jurkje # 2

Het is hier stilletjes, heel stilletjes...
Op de blog toch.
In the real life wordt er serieus geleefd!
We hebben hele mooie dingen gemaakt, gezellige avonden gehad, heel leuke plannen en projecten in het vooruitzicht.
En gisteren hadden we een geweldig feest voor Zoon 2.
Vandaag moeten we nog wat rommel wegwerken en hebben we nog volk gevraagd voor de restjes mee op te werken (veel restjes dus eigenlijk al terug een feestje ;-) ) en mijn schoolwerk roept ook nog.
Maar in de loop van de week ga ik mijn creaties showen die ik gemaakt heb voor het communiefeest.
Ik sta te popelen, ik was best tevreden en trots!

Een tijdje terug werden we uitgenodigd voor de babyborrel van Elise.
Als cadeautje maakte ik voor haar het Grace jurkje (met veel gefoefel kwam het tot stand, dat had ik eerder al eens geschreven.)
Haar mama stuurde me deze foto's door.
Schattig hé!

En nu, terug naar the real life!
Tot snel!

Zus 1

1 opmerking: