woensdag 19 april 2017

Herkenbaar?

In de kerstvakantie kocht ik mijn nieuwe naaimachine.
Ik moest en zou eerst iets voor mezelf hierop maken.
En zo gebeurde dat ik begin januari, om het jaar goed in te zetten, op mijn nieuwe naaimachine een rokje maakte voor mezelf.
Met een zelfgetekend patroon...
En dat is misschien dé fout die ik maakte...
Iedere keer, wanneer ik het rokje aan heb, denk ik eraan dat ik het nog niet geblogd heb.
Er zijn redenen genoeg om dat niet te doen.
Het kruipt wat omhoog, langs onder, en de tailleband zakt dan weer af... (Ik moet soms een beetje zien hoe ik me hurk, in de klas, bijvoorbeeld.)
Maar de redenen om het wel te doen, wegen toch meer op.
Ik voel me er zo goed in!
Mijn billen, ik vind ze nog meevallen, ofwel zitten ze goed bijeengebonden ;-)
Mijn benen, oké, ze lijken niet ellenlang, maar toch niet zo kort gedrongen...
En de stof, die vind ik gewoon prachtig...
Je ziet, het is verre van perfect, maar ik voel me er oh zo goed in...
Ik draag het lekker toch! Nah!



Stof gekocht bij Babarum

Zus 1

7 opmerkingen:

  1. Oh idd een zeer mooi stofje! Mooi zoals je het nu combineert, en straks, in de zomer kan je t gerust doordragen met ballerina's of sandalen. Ideaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi rokje en stofje. Draag maar lekker waar je zin in hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je jezelf er zo goed in voelt! Het staat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag de foto op Instagram, en vroeg me af wat daar in hemelsnaam mis mee was. Nu lees ik je post, en begrijp ik wat je zegt, maar daar zie je helemaal niks van! Top-rokje, zeker dragen!

    BeantwoordenVerwijderen