zaterdag 15 februari 2014

een (heel) laat verjaardagscadeau

Zus 3 was jarig, vorig jaar, op 10 februari. Zij is de meter van Zoon 2, en de traditie wil dat de jongens hun meter een cadeautje geven en een waardebon (goed voor een bezoek aan het restaurant, goed voor een zwembeurt met petekind-lief,...).
Vorig jaar, begin februari startte ik aan een tas uit Zo Geknipt.
Opeens besliste ze om haar feestje vroeger te geven, RAMP (dat past niet in mijn timing!!!)
Ik weet niet meer wat we toen gegeven hebben (sowieso wel iets), maar de tas bleef liggen.
We zijn een jaar verder. Zus 3 was weer jarig en het cadeautje van vorig jaar lag er nog. Ik besloot om het af te werken en dat ging beter dan gehoopt.
Bij het omkeren van de tas zag ik dat er iets was misgelopen! Ik had mijn "neepjes" die ervoor zorgen dat de zak een strak uitzicht heeft, naar de verkeerde kant geplooid, met als gevolg dat mijn tas er helemaal anders uit ziet.
Ik besloot ze toch te geven. En, had ik niet verteld dat ze mislukt was, had ze het niet gezien, hihi. Pas toen ik vertelde welk model het was zag ze ook waar de fout lag.



Veel plezier ermee, Zus 3!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten