zondag 18 augustus 2013

Dochter nummer 2 was uitgerekend voor 15 augustus, dus op 5 augustus dacht ik nog een laatste hand te leggen aan de pop van dochter 1. De pop was het laatste item dat nog op mijn to-do-lijstje stond dat voor de bevalling nog af moest zijn.

Het idee was om de pop aan dochter 1 te geven wanneer ze de nieuwe aanwinst zou komen bezoeken in het ziekenhuis. Mama zorgt dan voor de baby en dochterlief voor haar eigen pop.
De pop was al een tijdje klaar.
Lang leve het handige boek van Tante Hilde, geleend van zus 1



De kleertjes dacht ik even heel snel in elkaar te stikken die bewuste maandagavond bij Joma thuis.

Helaas dacht de nieuwe aanwinst er anders over en de weeën volgden elkaar in een recordtempo op, waardoor er van stikken niets meer in huis kwam. Hop richting ziekenhuis dan maar.

6 augustus werd onze kleine spruit geboren en in de namiddag kwam grote zus op bezoek. Helaas kon ik de pop niet afgeven. Mijn grote zus, nummer 1, stelde voor om het kleedje af te werken waarop we de pop konden afgeven wanneer we thuis kwamen. Heel fijn plan!!

9 augustus kwamen we thuis en konden we dochterlief haar pop geven. Ze was er direct fan van en het afscheid nemen 's avonds valt soms zwaar.





stof pop: dichtsbijzijnde stoffenwinkel
stof kleedje: Stitch & co
garen voor gezicht en speldje: lang leven de Joma

zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten