vrijdag 14 februari 2020

once upon a party

Veerle doet twee dingen:
één: ze blaast nieuw leven in het patroon 'Once upon a party' overgenomen van Ienemiene, aka An Hoens.
twee: we bloggen weer, na drie jaar radiostilte, IG'schuld :-)


Een tijdje geleden was ze op zoek naar testers en zonder aarzelen stelde ik me kandidaat.
Zodra de handleiding vanonder de printer rolde, was het duidelijk,
dit is een patroontje waar duizenden opties mogelijk zijn:
- van zomerkleedje tot communiekleedje
- met mouwen of zonder mouwen
- rimpelrok of klokrok
- strikje in de taille of strikje op het voorpand
en dit voor kleine meisjes tot stoere tieners (maat 164)

Met veel enthousiasme gingen we van start:

1) keuzestress er moet een boven- en onderstuk gekozen worden. 
Uiteindelijk koos ze voor een geplooid bovenstuk met V-uitsparing achteraan en een rechte rok.

2) meten is weten, met dank aan de duidelijke maattabel: 
zo kwam ik uit bij een 146 voor mijn achtjarige!!! 

3) stof kiezen: er lag natuurlijk geen enkel geschikt stofje in mijn kast. 

4) patroon overtekenen en stof knippen: merkjes goed aanduiden!!

5) handleiding naast het machine en starten maar. De handleiding leest vlotjes, voor elke optie is er een duidelijk stappenplan, ondersteund door foto's.

6) in geen tijd was haar jurk af!

zo'n fan van die plooien!

blinde ritsen en ik, we worden steeds betere vrienden,
 klein vreugdedansje!!

de achtjarige heeft oog voor detail: 
bronzen oorbellen, 
een bronzen ketting 
en haarspeldjes, 
ook in het brons, wat had je nu gedacht :-)

ik twijfelde of ik het kleedje zou inkorten
 eens ze de jurk aan had, twijfelde ik niet meer,
ideale lengte!!


Ik ben fan, de achtjarige is fan. Begint het bij jou te kriebelen om deze jurk te maken, vanaf vandaag is het patroon te koop in de webshop van Framalo via deze link.

zus 3

1 opmerking:

  1. Ik heb geen woorden voor de geweldige winst die je me hebt geholpen om in slechts een week te verdienen met binaire optiestrategie. Het spijt me dat ik in het begin twijfelde, ik heb $ 200 geïnvesteerd en $ 2500 verdiend in slechts een week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol is, kunt u contact met hem opnemen via e-mail: (tdameritrade077@gmail.com) whatsapp (+447883246472) Ik raad u aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen