woensdag 19 juni 2019

Een Otis T-shirt voor een schattige peuter

Uitstelgedrag, koudwatervrees of faalangst,...
Misschien is het wel 1 van deze 3, maar ik zie het even niet zitten om voor mezelf te stikken.
Er zijn zoveel leuke modellen voor dames, maar ik kom er niet toe. Iedere keer komt er iets anders tussen. Iets dat "meer dringend" is, of minder werk is, of ik maak iets waarvan ik weet dat het me past, en dat ik me er goed in voel...
Ik speel graag op safe, en dat heb ik niet wanneer ik voor mezelf moet stikken. Mijn vrees is steeds groot dat het a) weinig flatterend is, b) heel wat aanpassingswerk heeft voordat het me past.
Dus...
Na Zoon 1 bij fibremood 2, manlief bij fibremood 3, maakte ik iets voor de schattigste peuter die ik ken uit fibremood 5.
Het Otis-T-shirt.
Na het opmeten koos ik er wel voor om een maatje kleiner te maken. En daar ben ik wel blij om, het T-Shirt past haar mooi!
Even overwoog ik om hetzelfde T-shirt voor Zoon 2 te maken, maar dat was lang niet zo schattig geweest!
Het patroon is perfect voor kleine meisjes!




Welk patroon is zo eentje waar je geen aanpassingswerk hebt, en je sowieso goed in voelt? (Een Odette ligt al verschillende keren in mijn kast).
Ik zou eens uit mijn comfortzone moeten stappen!

Zus 1


3 opmerkingen: