vrijdag 6 april 2018

Dragon Flight by Cherry Desgins with a Give-away

We kennen haar van deze leuke workshop
en we mochten haar al twee keer vergezellen op naaiweekend,
een prachtige, creatieve mevrouw.
Hier kan je lezen wat haar drijft!!

Een tijdje geleden was ze op zoek naar testers voor haar nieuwe, MOOIE stof en ik had er zelfs geld voor gegeven om te mogen testen, maar dat was niet nodig :-)
Ik kreeg dragon flight, een soepel katoentje met oud-roze libellen en af en toe vinden we een sprankeltje glitters terug!

Ik wist dat ik punten ging scoren bij mijn oudste mevrouw.
Ze doet volgend jaar pas haar eerste communie, maar het lijkt al echt of ze naar haar grote feest kan :-)



Het eerste naaiweekend, in januari, had ik de stof al in proef gezien.
Toen vertelde Stephanie dat het nog net een tikkeltje rozer zou worden.
Ik durfde het aan om zonder stof in paspel te kopen = oud roze, blinkie blink en bij het tweede naaiweekend, eind maart, bleek dat ik er bond op zat, tof!
Ik dacht ook eerst aan een Just Knot is, maar dat had Stephanie al zelf gebruikt
in haar voorbeelden.
Een Tinny is ook een heel dankbaar patroon!!!


dochterlief was ook direct verliefd op het stofje,
libellen, roze, blinkie blinke,
wat wil een meisje-meisje nog meer!


Ik had nog een overschotje en met een beetje gepuzzel
- vooral voor de voering - kon ik nog een top maken voor de kleinste mevrouw.
Wel een maatje te klein, maar stof-gewijs kon het niet anders :-).




En dan nu nog even foto's om jullie te overtuigen allemaal deze stof te kopen :-) :-)





Hebben we al gezegd dat we dit een heel, heel, heel schoon stofke vinden,
dat makkelijk te verwerken is??




                         
    
oudste dochter: Tinny, maat 8 jaar, Straight Grain,
paspel: nostex
jongste dochter: Sky top, maat 110 (maar mag de volgende keer groter), LMV
schoenen, vestje, jeansbroek en riempje:  H&M, oude en nieuwe collectie
haarspeldjes: Claires

En dan nu de give-away:

Hou zeker de Facebook pagina, Instagram en Blog van Juffrouw Kersjes deze week in de gaten want je kan een waardebon winnen van maar liefst € 150 !!!  
Tip:  Meedoen via alle 3 de kanalen vergroot je kans op de overwinning ;-)
De winnaar wordt bekend gemaakt op 8 april 2018.


Zo, mijn taak zit er op, mijn mevrouwen gaan in stijl de communiefeesten van de neefjes en de nichtjes tegemoet.
Wat trekken jullie kids aan??

Zus 3

11 opmerkingen: