zondag 21 juni 2015

Swappen is super!

Druk...
Zo kan je het hier ten huize Zus 1 wel noemen.
Het einde van het schooljaar is in het zicht wat wil zeggen dat al de nodige paperassen (zowel bij manlief als bij mezelf) in orde gebracht moeten zijn (overgangsbesprekingen, oudercontacten, kindvolgsystemen,...). Anders kunnen mijn ukjes en manlief zijn ukken niet naar een volgend schooljaar.
"Taken" die ik gekregen heb en die tegen het einde van het schooljaar afgewerkt moet hebben zijn nog in de maak (lees nog niet aan begonnen -uitstelgedrag-).
Er moeten cadeautjes gemaakt worden voor de juffen.
Het huishouden hier is een ramp. Bergen strijk, kamers die roepen om grondig aangepakt worden, onkruid dat woekert, noem maar op,...
Bij Zus 3 niet beter denk ik. Zij is net verhuist (eindelijk) en vertelde me, na het bekijken van mijn berg strijk dat die van haar zeker zo hoog is. (Maar zij beweert dan ook dat ze dat op een avondje strijken weggewerkt heeft -fronsfrons-).
Voor de drukte deed ik mee aan de Midzomerswap.
Ik kreeg een naam van het "organiserend comité",
bekeek de dame in kwestie haar pinterest,
kocht een mooi stofje (2de hands),
en maakte voor haar een bokeszak, een kaartenmaphouder en een zonnenhoedje voor haar dochtertje.

De bokeszak en kaartenmaphouder versierde ik met een vogeltjesflock die ik hier ook al eens gebruikte (net als de stof trouwens).
Zelf kreeg ik 3 prachtige doosjes. In elk doosje zat een juweel; een ketting, een paar oorbellen en een bijpassende ring. Super!
Dankjewel, Katrien Onghena!

Voor de volgende Swap ben ik alweer ingeschreven, de namen voor de "gelukkige" heb ik alweer doorgekregen. Volgende week... dan start ik aan alles!!!!!

Zus 1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten