woensdag 11 maart 2015

Leather Sweaters voor mijn rockers!

Mijn zonen zijn echte rockers in spe!
Iets wat ze helemaal niet van mij hebben meegekregen. De muziek staat hier steeds op, maar vraag me niet om iets op een instrument te spelen. De blokfluit niet meegerekend... daar heb ik moeten op leren spelen in mijn Lerarenopleiding, maar hé, dat is niet echt rocken hé... Mijn man daarentegen... hij is nog een fervent drummer. Hij drumt tegenwoordig terug in 2 groepjes, wat mij dan de tijd geeft om hier thuis lekker te prullen...
Oké, dit ter zijde.
Afgelopen zondag hadden ze een optreden op de muziekschool. Een uitgelezen moment om te zorgen dat ze in het nieuw stonden.
En wanneer half België al een Leather Sweater gemaakt heeft, dan..., dan begin ik er eindelijk eens aan...
De nicky velours had ik hier nog liggen van in hun baby-periode, als boordstof gebruikte ik -in de kast stof aan het vergarende- tricot (ik heb er nog zo'n 3 meter van... kan nog wat sweaters afborden .-)) De "leather" kocht ik bij Madeline de stoffenmadam.
Zo zacht met de nicky velours, zo stoer met het (nep)leer.

2 ongelooflijk zachte jongens, maar mét een stoer kantje!
Nu moet ik wel stiekem toegeven dat hun optreden minder rockend was.
Zoon 1 speelt wel elektrische gitaar, maar zag het nog niet zitten om voor meer dan 1000 man (zo zegt hij, maar lees 60 man) op te treden. Hij trad wel op met zijn groepje van "muziekleer" (blokfluit, klokkenspel, handtrom,...)
Zoon 2 volgt muziekinitiatie, hij leert spelen op het klokkenspel, zingt leuke liedjes, klopt op kookpotten...
Het zag er eerder zo uit:
Net iets minder stoer hé.
Maar ze waren goe!! En knap!!!
Zus 1

A propos: super model om te maken met heel goede uitleg!

5 opmerkingen:

  1. Knappe sweaters!

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan met die nicky velours! Ze zien er stoer uit! liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, de eerste foto's zijn inderdaad superstoer.
    De tweede bracht een "oohhhhh"-gevoel bij mij naar boven. :-)
    Knappe sweaters!

    BeantwoordenVerwijderen