zaterdag 6 september 2014

en ze is er al DRIE

augustus is onze feestmaand,
jongste spruit jarig,
huwelijksverjaardag
oudste dochter jarig
samen vakantie,

twee weekends geleden was het de beurt aan mijn reeds DRIE jaar 'oude' dochter,
de avond voor het feest trekken we traditiegetrouw een foto met Ernie en de kroon


en de dag zelf begon met het zinnetje "Komen nu al mijn vrienden, mama?"
"Ook een goede morgen lieve schat en GELUKKIGE VERJAARDAG!!!"

De kroon verplaatste zich van Ernie's hoofd naar dat van dochterlief!
- die raar maar waar eerst mee balletjes wilde rollen voor in de soep, pannenkoeken wenste te eten, vooraleer ze haar kadootjes wenste uit te pakken, vreemd -



  balletjes draaien verloop niet altijd even hygiënisch 
maar dat weten de feestvierders lekker niet :-)



pannenkoeken eten is altijd fijn






en pakjes uitpakken, zie die concentratie!!



Ik maakte voor haar een kussen omdat ze nu toch al wel in een groot bed ligt,
flockte de eerste letter van haar naam er op,
maar deze ging een beetje verloren in de print :-)

patroon kussen: zelf uitgedokterd,
stof: Michael Miller, Rainbows and unicorns
nog een koopje van bij de Madeline de Stoffenmadam

en voor de kroon gebruikte ik de regenbogen uit het restje stof dat ik nog had,
patroontje zie hier


's Avonds kwamen al haar vrienden (overgrootouders, grootouders, tantes, nonkels, meters, neefjes en nichtjes) en ons grote meid had het feestje van haar leven :-).
Ik heb toch - weeral - een paar keer gedacht, wat wordt ze groot, maar het is ook echt zo hé!!

zus 3





1 opmerking:

  1. 3 is al een beetje groot, maar toch nog klein genoeg om op schoot te knuffelen eh :) Hoera voor jou prinsesje!

    BeantwoordenVerwijderen