donderdag 21 augustus 2014

Ninja's

Het is moeilijk om voor Zoon 1 mooie stoffen te vinden.
Zoon 2 kan nog perfect weg met monstertjes, ridders of vikings, zonder dat het op een pyjama lijkt. Zoon 1 vind ik daar al wat groot voor.
Bij een bezoekje bij  Madeline De Stoffenmadam sprong deze stof me onmiddellijk in het oog.
Ideaal voor Zoon 1, onze krijgskunstenaar,... (en geen groot pyjama-gehalte!)
Als patroon nam ik eentje uit een Ottobre, en ik maakte een maatje kleiner dan ik nu zou kopen in de winkel.
Met de boordstof die ik gebruikte, zit het nog niet helemaal goed, waardoor de kraag niet perfect is.
(Zoon 1, die een dikkop is, krijgt er nu wel vlotjes zijn hoofd door, had ik de boordstof correct gebruikt, had dat waarschijnlijk niet zo geweest.)


Stof: Lillestoff Ninja
Joma die zorgde er nog voor dat het T-shirt niet steeds achterstevoren gedragen wordt.
Mooi hé! Maakt het plaatje helemaal af!

Zus 1

1 opmerking: