maandag 7 juli 2014

Dankjewel!

We vertrokken vrijwel onmiddellijk op vakantie.
De kans heb ik nog niet gekregen om de bedankingen voor de juffen en de meester te tonen.
Alhoewel, een tipje van de sluier lichtte ik hier al op...
De juffen kregen alle 2 een "bokeszak".

In de bokeszak staken we nog een mooie doos, gevuld met wafeltjes, waarvan je het recept hier vindt.
De dozen kocht ik in Hema.
De jongens kozen de washi-tape en schreven er zelf "dankjewel" op. (Voor Zoon 2 schreef ik het op papier, legde het langs de binnenkant zodat hij het maar gewoon moest "afkalkeren". Hij schrijft graag na, maar fouten konden we ons nu niet permitteren!)




Een geschikt cadeau voor de meester vinden, vond ik heel moeilijk. (Natuurlijk kreeg hij ook een doos met wafeltjes!)
Ik wou iets origineels, maar ben daar niet echt in geslaagd. Wel vond ik op pinterest een leuke etiket om over de originele etiket van de wijn te kleven.



Dankjewel juffen en meester om van afgelopen schooljaar voor onze jongens een onvergetelijk jaar te maken!
Zus 1

3 opmerkingen: