dinsdag 21 januari 2014

the moemoe reskjoe - sleutelhanger

Ons moemoe is een geweldige madam,
maar helaas worden geweldige madammen ook een dagje ouder en dat merken we aan haar waggel-stapje (een moemoeke doen, noemen we dat) en aan haar typische moemoe's zuchtjes.

Onlangs heeft ze besloten om een alarm-halsketting te dragen. Mocht ze haar evenwicht verliezen door haar onstabiel bekken of een alarmerend pijntje voelen, dan moet ze op die knop drukken en dan worden er mensen opgebeld.
Aangezien we niet zo ver van ons moemoe wonen, is me gevraagd of ik ook op die lijst wil staan.
Ja, ik wil dat wel doen, maar als ik opgebeld word, hoop ik ons moemoe levend en wel terug te vinden :-), zoniet mogen ze iemand anders bellen!

Alle 'alarm-halsketting-mensen' krijgen een sleutel. Om deze niet te verliezen, heb ik hem een beetje gepersonaliseerd.

Dit was het idee:


en dit is hem in levende lijven :-)



en ik moet zeggen: hij lijkt een beetje op ons moemoe, alleen kijkt ze in het echt een tikkeltje scheler :-))

zus 3

2 opmerkingen: