zondag 29 december 2013

Mijn beste wensen

Een hele tijd geleden (lees iets meer dan een jaar) hebben we, mijn twee zussen en ik, een workshop gevolgd bij de Banier.
Het werd de workshop kerstkaarten met COPIC-stiften.
Leuke schaduwen leren leggen met stiften die wat weg hebben van penselen. Het was fijn maar al snel werd ons de prijs meegedeeld van één stift en natuurlijk heb je per kleur drie stiften nodig om de ideale schaduw te kunnen leggen!!
Klein lichtpuntje voor het gezicht had je maar twee stiften nodig, net zoals WIT :-)
We beseften al snel ofwel doen we nu aan bandwerk ofwel moet ons iemand deze stiften kado doen (zoals we dus deden bij zus 2).

Het werd bandwerk!







Ik vond het een fijne workshop en eiste vooral de meisjes-stempels op met bijhorende stiften/
Maar zoals gezegd zijn de stiften prijselijk en vond ik het ook zonde om geld te geven aan een stempel-setje waar je dan nooit hetzelfde resultaat mee beoogt.
Ook zei de realist in mezelf dat het weggesmeten geld zou zijn en dat ik maar eerst de stempels moest gebruiken die thuis al een tijdje mooi opgeborgen zitten!! En voila, we zijn meer dan een jaar ver en mijn realistische zelf had gelijk. Ik heb mijn stempels dit jaar één keer gebruikt :-(

Ik gebruikte zowel de sneeuwmannen als de meisjes om mijn (onze) wensen voor het nieuwe jaar door te geven aan mijn naasten.
De kaartjes vond ik vorig jaar al bij Kruidvat (met het idee om dan al deze kaartjes te gebruiken en ik vraag me nu af of we vorig jaar wel kaartjes hebben geschreven en hoe ze er dan zouden uitzien, geen idee meer:-)

Met een zilveren glitterstift schreven we:

Wij wensen u
iets goeds, iets lekkers
iets geks, iets gekkers,
iets aardig, iets lief
maar hoe dan ook 
iets positief

Ik vind een 'origineel' tekstje fijn, maar het is altijd eventjes zoeken. Dit jaar leek het van een leien dakje te lopen en stoef ik even bij zus 2 met onze wensen. Wat blijkt, twee jaar geleden had ze dit ook al aan haar naasten gewenst, dus ook aan ons :-)

een fijn nieuw jaar,
zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten