woensdag 20 november 2013

Ik recyckleer

na wat snuisteren op deze blog,
kwam ik het recyckleer-logo tegen


En het kriebelde om ook iets te doen.

En ja ook in mijn kast hangen er kledingsstukken waarvan ik ooit hoop dat ze me terug als gegoten zitten, maar in mijn realistische buien weet ik ook wel dat mijn gat daar echt wel te dik voor zal zijn.
Dus kwam dit project op de juiste tijd.

Dit kleedje hangt al drie jaar, als het niet meer is, in de kast en volgens mij heb ik het al verschillende keren op een mooie zomerdag gepast voor de spiegel en dan gedacht:" neeeeeeee, misschien een andere keer".
Vandaag is het die andere keer. En maak ik er een kleedje van voor de oudste dochter.

Ik ging van dit


naar dit

om dan over te gaan naar dit

en ik hoop jullie één dezer het resultaat te laten zien!

zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten