zaterdag 2 november 2013

"Halloween is mijn favoriete feest

dan ben ik verkleed al een griezelbeest,...."

Zus 1 organiseert nu al voor de tweede keer een halloweenfeestje met alle tantes en nonkels, neefjes en nichtjes. Dresscode is natuurlijk gelinkt aan Halloween.

Dit jaar waren we het gezin "SKELET".
Voor de kindjes had ik alles geflockt.
In de H&M vond ik ook nog skelettenhandschoenen voor dochter 1, ze was super enthousiast en vond ons "MOOI!!!"
Voor manlief heb ik met papier, botten gestikt op een trainingsbroek. Onze t-shirts heb ik geschilderd met stofverf net als mijn broek.


Ik heb me nog door zus 1 laten schminken in een skelet, in de hoop dat dochterlief me zou volgen maar dat zag ze uiteindelijk niet zitten.

Wat een fijn feestje,
merci zus 1 en co

zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten