woensdag 2 oktober 2013

De grote sprong

Op vrijdagavond spelen ze "De grote sprong" op VTM. Op zich vind ik het niet een schitterend programma maar ik ben er wel fan van zodra ze op de springplank staan.
Dus knutselen we terwijl ik luister naar de voorbereiding van de deelnemers, de uitleg van de jury en dergelijke. Ik kijk alleen in spanning op wanneer ze hun eerste stappen op de springplank zetten en kijk terug naar mijn knutselwerk wanneer ze in het water belanden en naar de jury zwemmen.

Ik had ooit van een nichtje voor mijn verjaardag een setje gekregen om zelf stempels te maken. Dit stond al lang op mijn to-dolijstje en ik kon geen reden meer verzinnen om het nog langer uit te stellen.

Ik vond mijn inspiratie voor mijn stempel, bij een vorige projectje van me


(mijn roodkapje zonder de boze wolf)

en eens we dit hadden, konden we aan de slag
en de tijd is in mijn aanvoelen gevlogen,
zo leuk vond ik het,
de salontafel zag er al snel zo uit:


de mesjes die ik gekregen had, sneden al boter door de gom



en dan kan ik mijn stempel uitproberen, ik schaaf hem nog een beetje bij en dan laat ik het voor wat het is, uit angst om het fijne werk te verkl*********:-)


Ik zag dat het goed was en ben mijn nichtje dankbaar dat ze me dit (lang geleden ;-) kado heeft gedaan, merci

zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten