dinsdag 17 september 2013

Toch gene boecht van dunaldi

Op een regenachtige dag moeten we ons toch op een fijne manier bezig houden. Zowel dochterlief als ik zijn fan van het uitlikken van cakedeeg, dus even snollen in de kast. Wat vinden we daar nog? Een cake-pops-doos van den Aldi waar alles al afgewogen is, gewoon de gebruiksaanwijzing volgen en klaar zou kees moeten zijn. We zullen zien: stap één cake maken: alleen nog een ei en een beetje water toevoegen, lukt ons aardig, stap twee bakken: dik ok voor ons aangezien we niets moeten doen :-) stap drie afkoelen: minder makkelijk aangezien een twee-jarige nog geen overvloed aan geduld heeft stap vier cakedeeg verbrokkelen: het merendeel van het deeg verdwijnt in mevrouwtje haar mond stap vijf weer wachten: mevrouwtje houdt haar middagdutje stap zes: versieren!!! (of voor een twee-jarige van alles proeven en volhangen met versiering)
Toen ik aan manlief vertelde hoe goed we het wel gedaan hadden, dacht hij dat ik even sarcastisch was. De vorige poging om cake-pops te maken was redelijk fout afgelopen qua humeur van de bakker (ik dus :-) aangezien het op niets trok terwijl ik nog zo mijn best had gedaan. En nu heb ik spijt dat ik niet een doosje meer had gekocht aangezien het zo gemakkelijk is. Een echte aanrader om met jonge kinderen te doen. Toch gene boecht van dunaldi zoals CPEX het verwoordt. zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten