donderdag 19 september 2013

Bumbataarten

Afgelopen schooljaar volgde ik avondschool "bakken". Een tweede jaar mocht ik starten, maar er werd ons wel allemaal aangeraden om in de grote vakantie veel te oefenen! Ineens was de vakantie bijna voorbij en besefte ik dat ik nog niets geoefend had, RAMP!
Nichtje 2 was mijn reddende engel. Ze had nog een goede reden om taarten voor te bakken.
Ze werd 2 jaar!
En wat wil een tweejarige peuter graag op haar taart: BUMBA!
Net zoals in de bakles gebruikte ik een bakvorm van 20 cm, en dat doe ik nooit meer (zeker niet wanneer ik ze nog ga versieren met een puzzelplaatje en suikerpasta).
20 cm is klein!
Wanneer je een puzzelplaatje wil maken is dit veel te klein om gedetailleerd te werken.
Bumbataart 1, daar was ik tevreden over. Bumbataart 2 trok op niets!
En aangezien de tijd heel krap werd, heb ik uiteindelijk het "lettertype" en de juiste kleuren van Bumba genomen, en heb ik een Jitskes-taart gemaakt! (En was ik wel tevreden met het resultaat.)
Ziezo.




Zus 1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten