zaterdag 3 augustus 2013

ik reflecteer in het verkeer

moest dat nu het thema zijn van het doopfeest van onze broer zijn jongste dochter,
dan had mijn dochter gewonnen of dan had God gezegd: "hey, er kunnen er geen twee in deze schijnwerpers staan :-)"

Ik was direct verliefd op de kleurcombinatie en wist al snel dat dit met iets heel flashy afgewerkt wordt.
Ik was alleen niet zeker of ik er nu iets voor mezelf van zou maken of weer voor dochterlief.
En ja, het is weer voor dochterlief geworden. Kleren maken voor haar lijkt op dit moment iets makkelijker dan voor mezelf (aangezien we nog één maandje zwanger zijn en we niet in de toekomst kunnen kijken of we ooit nog kinderen willen,  waardoor zwangerschapskledij maken dan opeens zo'n verspilling lijkt van zo'n mooi stofjes).

Het feestje is deze  namiddag en ik hoop vanavond nog een foto te kunnen plaatsen waarop dochterlief het echt aanheeft. Geeft toch altijd een ander zicht dan aan de waslijn van de grootouders op een kapstok van den Ikea.


                                                




stofje: een restje op de kop kunnen tikken bij bambiblauw
fluoroze paspel:  group Maison Doree
knoopjes: bij de joma in de knopenkast gevonden
patroontje: knippie nr 3 juli-augustus 2013, 14 jurk, maatje 92

zus 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten