vrijdag 27 maart 2020

Amélie lief

We werden nog eens tante...
Van zo'n ieniemienie meisje...
Lang geleden dat we nog een kleintje in de familie mochten verwelkomen!
We keken er allemaal naar uit!
En kleine meisjes verdienen cadeautjes.
Veel cadeautjes...
Aangezien ikzelf 2 kinderen heb die een cadeau willen afgeven, maak ik twee verschillende pakketten!

Een vosjes-pakket, en nog een ander pakket (maar dat is nog even geheim).
Vosjes zijn het thema van de geboortekaartjes en de doopsuiker. Ideaal om daar dan rond verder te werken.
De suikerbonen zaten in vosjes-zakjes. Gemaakt volgens het boek "Feest in het knutselbos".
(De halve zus heeft het ooit van ons cadeau gekregen ;-) )En het wou toch wel lukken dat ik het boek ook liggen had!
Ik maakte voor Amélie een vosjes-tas. Ook zoals het in bovenstaand boek beschreven staat. De stof die ik gebruikte, daar had ik met nieuwjaar een tas uitgemaakt voor de halve zus, de mama dus... Restjesverwerking... En win-win...

groene stofje buitenkant: canvas schuin geweven Groen: Pieke Wieke
groene stofje binnenkant: Birch Fabrics: Bear Bois Mineral: Pieke Wieke 
In Veritas had ik, voor een ander cadeau, reeds een katoentje met vosjes op gekocht.
Er zijn zo weinig mooie katoenen stoftjes met vossen, dat ik dit stofje al gebruikt heb. Ik vind het eerder een herfststofje, dus ik maakte een kleedje in een maatje dat mevrouw perfect kan dragen, volgend jaar in de herfst, of in de winter. Het patroon dat ik gebruikte is de Grace Dress, een gratis patroontje dat je kan vinden op de site van Emma en Mona.


Ik had hier nog een verloren wit baby-T-shirt liggen... Eentje, ooit gekocht met een plan. Het plan kan ik me al lang niet meer bedenken.
Dit is echter de ideale gelegenheid om het T-shirt uit mijn kast te doen verdwijnen. Ook bij Veritas vond ik een mooie applicatie, uiteraard van een vosje..



Als laatste maakte ik ook nog een bijtring en een tutkoord, in een overschotje van de vosjesstof. Matching outfits... ik denk dat de halve zus ook hier blij mee zal zijn!



Zo fijn om nog eens een baby-pakket te maken!!
(Het tweede is ook bijna klaar...)

Zus 1







4 opmerkingen:

  1. Een prachtig setje, ik ben al benieuwd naar het volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen woorden voor de geweldige winst die je me hebt geholpen om in slechts een week te verdienen met binaire optiestrategie. Het spijt me dat ik in het begin twijfelde, ik heb $ 200 geïnvesteerd en $ 2500 verdiend in slechts een week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol is, kunt u contact met hem opnemen via e-mail: (tdameritrade077@gmail.com) whatsapp (+447883246472) Ik raad u aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De snelste en eenvoudigste manier om je ex-minnaar, vrouw of echtgenoot binnen 12 uur zonder enige vertraging terug te krijgen. Ze houden van je en koesteren je Dr. Sacre, hij is een geweldige betoveraar hij bracht mijn ex-minnaar terug die het uitmaakte met mij 8 maanden geleden, nu houden we meer van elkaar en koesteren we elkaar meer dan wat ook ter wereld neem contact op met Dr Sacre op e-mailadres sacretempleofpower@gmail.com of WhatsApp of bel hem +2349076034359 voor hulp als je je geliefde mist

    Andrea Martin

    BeantwoordenVerwijderen