zaterdag 12 januari 2019

Een Wolf-pyjama

De stof lag al een hele tijd in mijn kast. Ze moest dringen opgebruikt worden, de kans bestond anders dat ik er anders niets meer uit kreeg voor mijn eigen kinderen!
Al snel wist ik dat ik er een Wolf-pyjama uit ging maken. Het enige wat me tegenhield was het niet vinden van de juiste kleur boordstof.
Totdat Zus 3 het lumineuze idee had om er "toch gewoon" donkerblauwe aan te zetten.
En zo gebeurde het dat ik op naaiweekend op een hik en een flik een pyjama gemaakt had voor Zoon 2.
Mét cape!
(Die had hij gezien bij de pyjama's van de metemeisjes, en  misschien was dit wel dé reden voor het hebben van ook zo'n pyjama.)
Uiteindelijk heb ik nog stof over...
Voor Zoon 1 ga ik de rest van de stof opgebruiken, mét donkerblauwe boordstof! Hoe simpel kan het zijn!



Patroon: Wolf - Zonen O9
Stof: Lillestof

Zus 1

1 opmerking: