donderdag 15 november 2018

ik stel jullie graag WILLA voor!!!

Ze heeft al enkele toppertjes op papier gezet,
creaties om u tegen te zeggen
en ook deze keer laat ze een pareltje op de grote naaiwereld los!!

Mijn eerste idee was om een jumpsuit te maken
maar ik twijfelde of het wel ok ging zijn voor de oudste dochter.
Ik vroeg aan Isabel of ik ook een salopette jurk mocht maken met colourblocking.
Haar antwoord: Doe gerust je ding! ik ben alvast benieuwd :-)


Hop met het hele gezin naar Madeline de stoffenmadam.
Na een aantal combinaties op tafel te hebben liggen, heeft manlief gekozen, vind ik leuk!!!
Meten is weten zeggen ze en dat heb ik ook heel braaf gedaan.
Ik had voor alle veiligheid de rok toch nog een beetje verlengd, - het kind heeft nu al benen van hier tot ……. daar en het zou fijn zijn moest ze dit nog een tijdje kunnen aantrekken -

Vrijdagavond heb ik getekend en geknipt, zaterdagnamiddag heb ik me achter mijn machine gezet en 's avonds was ze klaar!!
De handleiding leest vlot, waarvoor dank!!!




De elastiek heb ik twee centimeter ingekort, ze had anders achteraan te veel inkijk, voor de rest heb ik geen aanpassingen gedaan.




Patroon: WILLA
stof: mooi tricotjes, madeline de stoffenmadam
kamsnaps: eigen voorraad
Dochterlief is fan,
ik ook!!
En aangezien je met dit patroontje weer heel veel kanten op kan: ruffles, jumpsuit of enkele een broek - het kan ALLEMAAL - ga ik zeker nog een tweede versie maken.

Isabel heeft ook aan de mama's gedacht, bij een aankoop van een WILLA-patroon, krijg je er nog een gratis patroon van de VESPER-sweater bovenop, dus dames (of heren) jullie weten wat er jullie te doen staat!!!!

tot een volgende!
Zus 3

4 opmerkingen:

  1. Deze is zoooo mooi! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele mooie, ze staat super met die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh die is echt supermooi die versie. Dat zal iets worden voor de feestdagen voor mijn metekindje denk ik

    BeantwoordenVerwijderen