donderdag 18 oktober 2018

2 zotte mussen/superhelden in een Wolf-pyjama

Het is herfst, toch volgens de kalender.
En in principe wordt het nu tijd om terug de comfortabele, lekkere warme pyjama's aan te doen.
Diegene waar je de hele dag kan in rondhangen.
Diegene die je, voor je het beseft, 's avonds nog steeds aan hebt...

Vorig jaar maakte ik zo'n exemplaren voor de metemeisjes, als cadeau bij de nieuwjaarsbrieven.
Ik gebruikte het Wolf-patroon van Zonen 09.
Zonder iets aan te passen, zonder iets te veranderen... En hij zit als gegoten!
Natuurlijk zorgde ik ook voor een "bijpassende" cape.
(Je moet het thema bekijken, en niet zozeer de kleuren...)
En die cape, die zorgt er ook voor dat ze zich superhelden voelen!

De fotoshoot hadden ze zelf in de hand... (oké, het borsteltje op de voorgrond had ik beter nog even weggelegd. Sorry!)









Alle stoffen komen van Madeline De Stoffenmadam
Patroon: Wolf Zonen 09

Het exemplaar voor Zoon 2 is ook zo goed als af. (Hopelijk duurt het minder lang om die te posten!)

Zus 1

4 opmerkingen:

  1. Zalige pyjama's en het lijkt me een geweldig leuke fotoshoot geweest te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zalige foto's van die twee zotte mussen, momenteel vind ik het al koud genoeg om toch nog een paar uurtjes in pyjama rond te lopen dus dat is toch al een begin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen