zondag 15 oktober 2017

Het was af! Helemaal! # 5 Pia jurk

Ik zag de foto in LMV staan en wist meteen dat dit de jurk was die ik ging dragen voor het trouwfeest.
In het zwart, zodat ik bij mijn mannen kon gaan staan!
De plissé verwerken... ik stond er een beetje huiverachtig tegenover.
Dat was ook de reden waarom ik mijn kleed als allerlaatste maakte. En nee, ik had geen backup...
Maar eigenlijk was dit helemaal onterecht! De plooitjes bleven mooi zitten bij het aan elkaar stikken met de satijn (ik had schrik dat die gingen "fout" plooien) en aangezien plissé niet rafelt moest ik hem onderaan helemaal niet afwerken.
Het paste ook onmiddellijk heel mooi.
En ik voelde me er goed in! Echt waar!
Heel comfortabel!


De stoffen zijn van "Stof op Zolder" en "De Stoffenkamer",
maar ik zou niet meer weten waar ik wat gekocht heb...


Zus 1

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende en tijdloze juk. Je staat er geweldig goed mee x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klasse! Een jurk voor vele gelegenheden. Staat je heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Kan je zo naar vele feestjes aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amaai zeg, wat had jij een naaiwerk voor dat trouwfeest! Maar alle moeite waard! Stralend zie je er uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Lies, je staat er echt prachtig mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi seg! Die mag hopelijk nog vaak uit de kast komen! En je haren, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Heel feestelijk, hij staat je echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supertrots op het werk van mijn dochters

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waw, zo Mooi! Ik sta duidelijk achter met lezen maar deze Piano is een topper Geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen