maandag 21 augustus 2017

Cat bed - Sew Challenge


  • voor de kat
  • afwasbaar/hygiënisch
  • stofje van Cas en Nina
Dat waren mijn 3 criteria die ik kreeg van Wendy voor mijn Sew Challenge.
(Davina die organiseerde onlangs niet alleen een geweldige blogmeet, maar ook een nieuwe Sew Challenge! En af en toe een extra uitdaging, daar ben ik wel voor te vinden!)
Al snel kwam ik dit patroon tegen. Ik zag het helemaal zitten!
Ook mooi in ons interieur...
Knippen, stikken,... het ging allemaal een fluitje van een cent, maar dat gat!!!
Ik kreeg dat echt niet netjes afgewerkt...
Uiteindelijk heb ik het helemaal met een onzichtbare steek dichtgenaaid.

Uit het stofje van Cas en Nina kreeg ik net een kussen uitgeknipt.
Dit ligt er los in, zodat het altijd eens extra gewassen kan worden!




Patroon: gratis patroon dat je hier kan vinden
Overige stofjes: Madeline De Stoffenmadam

De volgende grote uitdaging...
om de kat in de mand gelokt te krijgen...
Snoepjes hielpen niet echt ;-(

Zus 1



Benieuwd naar de andere uitdagingen? Deze dames vertellen je er vandaag meer over:



17 opmerkingen:

  1. Super tof! Ik heb dat kattenhuis ook gemaakt en serieus zitten sukkelen met dat gat ;-)
    Mijn oplossing toen was een baiske er rond naaien.
    Wel gek dat jouw kat er niet in wil, katten houden toch van 'nestjes'?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi,.... als de grote kattenvriend terug thuis is, komt dat dit in orde, of anders het oude dekentje gebruiken in het nestje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, supertof gedaan! Je kat zal er binnenkort wel gaan in liggen. Al kattenkruid geprobeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. #schaterlach. Ik las en zag en vroeg me onmiddellijk af "zou die kat daar ook in kruipen". Mijn exemplaren zouden dat niet willen, die verkiezen een simpele kartonnen doos of euh, het boek waarin je probeert te lezen of de lap stof die je wil knippen ;). Los daarvan vind ik dat wel ongelooflijk schoon, zo'n kattenmandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo tof! Ik zou gewoon even afwachten. Net als je denkt dat de kat er echt niet in wil, doet die het toch. Eigenwijze beestjes. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof gedaan! En chapeau voor het met de hand vast naaien, zo'n groot gat, zeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo tof! Typisch ook, dat gedrag van die katten ;-)
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tof gedaan en katten zijn toch rare dieren hé, waarschijnlijk vind ze het te schoon om vuil te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kattennestje! Zeker en vast geslaagd! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi, wel grappig. Moedig om het helemaal met de hand toe te naaien. Langs de andere kant zit ik er zelf helemaal niet mee in om iets met de hand toe te naaien. Dat is nu eens een werkje dat ik niet erg vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar zouden onze Poezie en Minoes nu eens geen neen tegen zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er tof uit 😉 kat moet daar toch wel in willen niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo schattig, jammer genoeg hebben wij een tijger ipv een kat, dus mandjes hoef ik niet te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoe grappig is dit! en hoe creatief om je deze criteria te geven... lucky cat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh zo tof zeg! Wat een leuke mand! En grappig, zo is dat toch altijd met die poezen: geef je ze een leuke mand of iets, maar kiezen ze toch nog je kleerkast of een kartonnen doos, of eender wat, behalve datgene waar je wilt dat ze gaan in liggen ;-) In elk geval leuk en geslaagd resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen