zondag 5 maart 2017

You go, girl!

Morgen gaat ze terug werken.
Na een tijdje er tussen uit geweest te zijn, een stapje opzij gezet te hebben, heeft ze besloten om er terug haar schouders onder te zetten, en er voor te gaan...
Dapper, heel dapper, vind ik.
En daarom deze "geluksbrenger".
De stolp had ik liggen, echt waar. Fout gekocht ;-)
Van de tekening wist ik dat ze die tof vond.
En het kleuren was zo ontspannend, zo rap gedaan...
Een andere reden om haar dit te geven had ik nog niet gevonden...
You go, girl!
Veel plezier, morgen!
Kleurplaat en idee helemaal
 gevonden op de blog van Karen Vandelaer!


Zus 1

4 opmerkingen:

  1. Veel succes ! Heel dapper maar ze staat recht in haar schoenen ! Was iedereen zo maar! Een dikke knuffel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. trotse moe, van vier "mooie" mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat mooi! Ik zag dat ook ooit passeren, maar koppelde er geen actie aan... blij dat jij dat wel deed! ♥

    BeantwoordenVerwijderen