vrijdag 24 maart 2017

Thor sweaters - girls just want to have fun

Mijn meisjes ;-)
Mijn metemeisjes...
Zij zorgen ervoor dat ik spullen kan/mag maken die ik voor mijn jongens nooit kan/mag gebruiken!
Net zoals deze glittersweat.
Ik zag hem ergens passeren op een "social media" van Madeline de stoffenmadam en besliste onmiddellijk van hem te kopen.
Als model wou ik een T-shirt met een raglan mouw. Het Thor t-shirt uit LMV leek me hier heel geschikt voor.
Het voorpand, dubbelde ik volledig. De achterkant van de paillettenstof is heel ruw en weinig aangenaam tegen een kinderlijfje.
Ook is het aan te raden om een slechte schaar te nemen bij het knippen van de stof. Volgens mij is dat heel ongezond voor je stofschaar!
En dan nog, het ging voor geen meter om dat netjes te knippen. Heel schaamtelijk, die lelijk geknipte stukken stof, maar hé, niemand die het ziet.
De dames kregen hun sweater reeds voor kerst. Zus 3 kreeg de 2 meisjes, eerder bij toeval, eens samen voor de lens.
Fun hebben ze, allebei...
Mijn meisjes...


















Sorry voor de massa's foto's...
Ik vind het zo moeilijk om er te skippen...
Girls just want to have fun!

Zus 1

8 opmerkingen:

  1. heel mooi, maar moet het bij dergelijke stofjes gewoon niet zijn hé. Ik wil zulke stof ook graag gaan gebruiken voor mijn nichtje. Nog tips wat het naaien zelf betreft, zijn dus zeer welkom. of stikt het gelijk een ander stofje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. glitter en glamour, en tevreden snoetjes, opdracht geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ze hebben het duidelijk geweldig naar hun zin!!! Prachtige truitjes overigens. In welke LMV staat dit patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof en je ziet aan de stralende gezichtjes dat ze blij zijn. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zullen ze daar blij mee geweest zijn. Ieder meisje ziet graag glitters. De truien zijn heel mooi en heel tof op een jeans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke blije meisjes met mooie glittersweaters! Daar kun je nooit genoeg foto's van hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen