dinsdag 2 augustus 2016

'n toiletzak

Net zoals zijn broer, en aantal jaren geleden, kreeg ook Zoon 2 een zelfgemaakte toiletzak om mee op scoutskamp te nemen.
De stof kwam ik tegen op een facebookpagina met 2dehands-stoffen.
Toen had ik er nog geen doel voor ogen, maar ik wist dat ze me ooit van dienst kon zijn.
Bij deze... 
Ninja's hielden hem gezelschap tijdens zijn wasritueel (voor zover dat er al is op zo'n tentenkamp).
Ook maakte ik een linnenzak, in dezelfde stof, maar deze is niet voor publicatie vatbaar. Daar moet ik eerst even wat aan retoucheren...
Het kamp is al achter de rug, de toiletzak heeft de trip overleefd en zoonlief ook ;-)
Mama content!!!
Fournituren: Veritas
Patroon: Hilde@home
Zus 1

Hebben jullie de toiletzak gezien die Zus 3 gemaakt heeft?

4 opmerkingen:

  1. amai die ziet er nog proper uit voor mee op scoutskamp geweest te zijn. een leuk exemplaar en wat een leuk patroontje. Het is eens iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk! En die kan jaaaaaaren meegaan he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte jongens-toiletzak, cool! Ik pin, voor binnen een jaar of twee :-)

    BeantwoordenVerwijderen