zondag 17 juli 2016

Van elfje tot .... trol

Mijn oudste dochter is vorige week op 'Elfen en trollenkamp' geweest,
dagkamp wel te verstaan
een echte aanrader!!
Meer info hier.

Dochterlief mocht zich elke dag kleden in het thema
en dat klinkt als muziek in mijn oren!
Lang leve het feeërieke thema en lang leve pinterest.

Als snel een rok gevonden, gemaakte van tule.
hop naar de stofjeswinkel dicht in de buurt
en in een mum van tijd hadden we een elfen-rok.

Maandagmorgen was het aan de joma om dochterlief naar het kamp te brengen.
Ik was best nieuwsgierig hoe ze het had gehad.
Mijn nieuwsgierigheid had plaats gemaakt voor een klein beetje teleurstelling maar ik heb me snel herpakt :-)
Blijkbaar was zij en nog een meisje de enige twee die verkleed waren,
ze vond de rok niet leuk en had hem na vijf minuten al aan de kant gekieperd.
Ik heb heel wat overtuigingskracht moeten gebruiken om er nog een AAn-foto van te maken.
het arme kind was ook heel moe van een hele dag de mooiste elf te zijn :-)





ideetje: Pinterest,
stof: Nostex
vleugels: ooit bij de Action

Ik had nog een elfenschort gemaakt, deze droeg ze dinsdag, 
maar ook die heeft ze niet lang gedragen.
Ook nu weer waren ze maar met twee verkleed.
Een AAN-foto kon ik echt wel vergeten.



ideetje: pinterst
groene stof: mijn eigen voorraadkast
vilt: mijn eigen voorraadkast

Vanaf woensdag nam ze alleen haar vleugels nog mee.
Vrijdag mochten we als ouder gaan kijken wat ze deze week allemaal gedaan hadden.
Mijn dochter had duidelijk genoten, ze zong het kamplied uit 'volle' borst mee, toch voor haar doen
en ze wil héél graag nog een keer op kamp,
maar dan niet verkleed.
Begin augustus is het volgende kamp, we zullen tegen dan wel zien hoe de verkleedmodus staat :-)

zus 3



1 opmerking: