zondag 20 maart 2016

Blog tour Susanne Cardigan, Compagnie M

Zoals je bij Zus 3 reeds kon lezen, trokken we een tijdje terug naar Marte om een nieuw patroontje te testen: de Susanne Cardigan.
Wie de patroontjes van Compagnie M kent, weet dat ze steeds goed doordacht én eenvoudig te maken zijn.
Zo ook dit vestje... 
Na een gezellige avond trokken we terug naar huis met een afgewerkte cardigan.
Ik koos ervoor om de voorpanden te dubbelen en mijn hele vestje te maken in een stofje van Chat Chocolat (Betty Blue Sweat), gekocht bij Mon Depot.
Diezelfde avond vertelde Marte dat er ook een versie uitkwam voor kinderen...
Met de metemeisjes in mijn achterhoofd gaf ik me onmiddellijk op om eentje te stikken voor een 5-jarige.
Er werd nog wat Chat Chocolat besteld en een weekje later was Susanne Cardigan 2 ook klaar.
Nu heb ik 2 metemeisjes, 2 bijne 5-jarige, pittige dames. 
2 dametjes die alle 2 graag bling willen, dus...
Kocht ik nog een beetje stof bij (3x gekocht voor 3 vestjes -zucht-  Ja, dat komt er dan van als je op voorhand niet weet wat je nog allemaal gaat verzinnen...)
En was Susanne Cardigan 3 ook een feit!

De meisjes hun enthousiasme tijdens de fotoshoot was ongelooflijk. Zo fijn...
Ze waren dan ook heel tevreden met hun nieuwe cardigan!












Dankjewel Marte voor de fijne avond én het fijne patroontje! Ik vermoed dat dit hier nog vaak gemaakt gaat worden!

Zus 1

Wil je zelf graag aan de slag gaan met dit fijne patroon? Aarzel dan niet en bestel het deze week nog, met de code SUSANNE10 krijgt iedereen 10% korting tot 20 maart.



16 opmerkingen:

  1. Heb dit stofje liggen voor de dochter, je doet mijn aanvankelijke plannen wankelen, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitvoering van jullie Susanne ;-) De meisjes hebben ook een leuk t-shirt aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk inderdaad zo alledrie dezelfde! Ze zullen vaak gedragen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn heel mooi in deze stof, deze versie zal bij mijn dochter denk ik ook wel in de smaak vallen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Elke keer dat ik een nieuw exemplaar zie verschijnen wordt de drang groter zelf ook te starten, maar heb een gebrek aan tijd, ik moet eerst de outfit voor mezelf voor de communie van de dochter nog maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof stofje! Wat hebben die dames geluk met zo'n meter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knap en wat een leuk bandwerkje met een prachtig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ik moet er echt aan beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "Thrinning", nog beter dan twinning! Echt tof gedaan, in een super mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh, dat ik dit gemist heb :) Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar, ik heb dat hier ook gemist?! Ik bewonderde de Susanne al wel in het echt. De stof is er perfect voor! (An)

    BeantwoordenVerwijderen