zaterdag 27 februari 2016

een kleedje uit ........ de droomfabriek #2

Een tijdje terug maakte ik als geboorte/babycadeau steeds slabben waarop ik het geboortekaartje of een deel ervan,  liet terug komen maar het was tijd voor iets anders.
Voor meisjes kwam ik snel bij dit patroon terecht,
voor jongens maakte ik gemakkelijk een t-shirt - het gemakkelijke ottobre-model- maar ik denk er nu aan om de Theo te maken - heb het patroon net aangekocht, misschien we als laatste in blogland :-) -


Voor kleine Java deed ik het al,
voor kleine Emma deed ik het graag opnieuw.




Stofke: Seashore Shelly, Soft Cactus
Paspel: veritas
Kamsnaps: joma


Het kleedje werd met een grote glimlach aangenomen
en ik heb het met een glimlach aanschouwt 
maar ik glimlachte nog harder wanneer ik Emma mocht vasthouden en bewonderen. 
Man wat is ze klein maar vooral man wat is ze mooi!!!

zus 3

5 opmerkingen:

  1. Schattig zo'n klein kleedje he! En ja hoor, hoe kan het ook anders.... ook dit stofke heb ik al eens gebruikt voor een Louisa voor ons Fleur 😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) wij de lotta skirt en met de overschot maakte ik dit nog :-)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n tof kleedje! Leuk als de ontvangers het ook appreciëren!

    BeantwoordenVerwijderen