zondag 6 september 2015

Voor de Jip en Jannekes fannekes

Ik kreeg, vorige week, een uitnodiging via facebook.
(Een hele mooie, wetende dat 1 van de makers, een dikke maand geleden nog zo anti-facebook was...)
Enfin, een uitnodiging voor: een Jip en Jannekes feestje.
Daar werd al jaren over gepraat, eindelijk was het dus zover!

8 vriendinnetjes werden er uitgenodigd. Niet alleen de vriendinnetjes mochten komen, we mochten ook allemaal onze kinderen meebrengen...
Het werd georganiseerd door 2 vriendinnen (waaronder Zus 2) met een grote Jip en Jannekes verslaving.
Ik wist dat ze groot was, maar zo groot...
Noem het, het lag er.

Ze gingen er zwaar over. Speldjes in hun haren, zelfgemaakte piñatas met de afbeelding van de figuurtjes, wafeltjes gebakken in hun Jip en Jannekes wafelijzer, cupcakes in de juiste vormpjes.
Het was de max.

Bij een feestje horen ook cadeautjes, en aangezien ik maar een week de tijd had, moest ik het wat eenvoudig houden.
Manlief mompelde iets in de trant van "het is al druk genoeg deze week, zou je dat nog wel doen?"
Ik zei hem dat ik het nog ging bekijken, maar in mijn achterhoofd wist ik dat ik de kussens, want dat was het plan, sowieso ging maken.

Toeval was dat ik deze week in Ikea moest zijn.
Kussens, check, wit met zwarte stof, check.
Paspel was het enige dat ik nog moest halen. Gouden en zilveren, om het wat extra feestelijk te maken.
En dan de Joma bellen, voor de finishing touch,..
Zij maakte voor mij de mooie figuren in flex-folie.


De kussens op een stukje van hun mooie verzameling.

Dankjewel Joma, voor de mooie flex.
Dankjewel Zus 2 en Pinguïn, voor het leuke feestje!

Zus 1


10 opmerkingen:

  1. En de Jip en Janneke fans zijn supérblij met zo'n unieke mooie kussens in hun collectie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch wel indrukwekkend als je de totale verzameling ziet, blij met het resultaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai ja, zware fans. Tof, die kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh veeeeeel hartjes voor die prachtige kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!! Sinds gister mijn eigen apparaatje in huis voor eigen opdrukken en als ik steeds tegenkom wat dat allemaal kan zijn. Top!

    BeantwoordenVerwijderen