donderdag 28 mei 2015

Voor "de vosjes"

Een geboortecadeau...
Nichtje nummer... (we zijn een hele grote familie!) heeft een 2de dochter gekregen.
De achternaam van nichtje nummer... is Devos, daarmee het vosjes thema. (Ik maakte voor haar zus ook al eens een vosjescadeau!)
Kan je het al inbeelden? De meisjesbaby en het peutermeisje, alle 2 in dezelfde outfit, "ravottend" of kroelend in het gras, genietend van het zonnetje, en van elkaar.
Het zakje maakte ik speciaal voor de mama van de meisjes. Niet omdat zij ermee zal rondlopen, wel omdat ik haar reactie onthouden heb. Toen ik het andere nichtje een gelijkaardig zakje gaf, was de verwondering van haar heel groot. "Dat moet ik onthouden", dacht ik toen, "kan misschien nog wel eens van pas komen."
Bij deze...

Stof: Lillestof (2de hands gekocht, leuk hé!)
Patroon: Patroon: Ottobre 3/2014, Brave Fireman

Patroon: Dalton broekje LMV herfst 2014
Patroon uit: "Feest in het Knutselbos"

Zus 1

5 opmerkingen: