zaterdag 28 februari 2015

Orde graag!

Stof: Petit Pan: Hanako Turquoise
Elastiek: Zeeman

Ik heb een beetje orde in mijn chaos (lees handtas) gebracht.
Gedaan met het lange zoeken naar de juiste kaart aan de kassa. En dit allemaal dankzij deze tutorial, die zij heeft gemaakt.
Dankjewel, Hilde!
(Volgende keer ga ik mijn elastiek wel 1 cm langer nemen, zodat hij mijn mapje niet doet omkrullen!)
Nu ga ik mijn handtas nog wat verder proberen te organiseren... Heb je nog een goede tip... let me know!

Zus 1


3 opmerkingen:

  1. Lekker handig. Wil ik ook eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig, ik heb ook altijd een portemonnee vol met pasjes (heel leuk als ze dan in de Albert Heijn vragen: hebt u een bonuskaart? Ehm... ja, maar waar? *graaf, graaf*), zo'n mapje is praktischer!

    BeantwoordenVerwijderen