zondag 30 november 2014

een klein presentje voor een klein ventje

Op het eind van de zomer werkte ik samen met Zoon 2 zijn zwemzak af.
Alleen zijn naam moest nog geflockt worden:  Meneer koos de kleur, de plaats waar ik hem op de zak moest zetten, telden mee het juist aantal seconden en was vol verbazing bij het resultaat!
"Gaan we dat nog eens doen?" vroeg hij enthousiast.
En hoe we er juist opkwamen weet ik niet meer, maar op het einde van dat gesprek hadden we beslist dat, als de baby van zijn vriendje geboren is, we er samen een cadeautje voor gingen maken. (En hij mocht terug kiezen wat/hoe/en waar (maar dat zal wel in overleg zijn).)
Toon zoonlief van school thuis kwam en me vertelde dat het vriendje nog eens grote broer geworden was trok ik naar Hema. Daar kocht ik witte rompertjes met een mooi kleuraccent.
De diertjes was ik eens tegengekomen tijdens mijn rond zwervingen op het internet. Ideaal om nu te gebruiken.
Zoonlief koos uit de rompertjes de 3 mooiste kleurtjes, daarna de 3 mooiste diertjes. (We vonden het alle 2 een goed idee om de diertjes in dezelfde kleur te maken als de biesjes.)
En zo gebeurde het dat ik tijdens een zaterdagvoormiddag op de muziekschool in een koude refter zat te knippen. (Ik rij niet over en weer, ik ben dan steeds net te laat, continu aan het haasten,...  maar zorg ervoor dat ik zowel bezigheid voor mij en de zonen mee heb)
Eens het knipwerk achter de rug is, is het een koud (alhoewel) kunstje:


Zus 1


4 opmerkingen:

  1. idd ook een prima idee: i.p.v. het over en weer rijden en de stress erbij je SUPER nuttig bezig houden en het resultaat mag er wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt en inderdaad een goede oplossing om de tijd door te brengen tijdens de muziekles.

    BeantwoordenVerwijderen