zondag 26 oktober 2014

vosjes voor 'n baby

Ik zag een hele tijd geleden het boek (Feest in het knutselbos) in de boekenwinkel liggen.
Het smeekte gewoon om gekocht te worden!
Zo'n mooie knuffels, zo mooi weergegeven,... Mooi in al zijn eenvoud.
Op de vensterbank stond al een hele tijd het geboortekaartje van het dochtertje van een nichtje (kan je nog volgen).
Het nichtje haar achternaam is "Devos"... (Niet die van haar baby, maar dat doet er niet toe...)
Het baby'tje kreeg dus de vosjes uit het boek, cadeau.




















Er zijn ondertussen nog baby's geboren, wie weet maak ik nog wel eens de andere knuffels...
De zus van het nichtje (ook een nichtje dus), die ook zwanger is, was héél enthousiast...
Misschien val ik nog wel eens in herhaling!

Zus 1

3 opmerkingen:

  1. Heel tof dat vossenthema ! Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, heel mooi gemaakt. De stofkeuze voor de tas is ook erg geslaagd vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel toevallig 2de-hands op facebook tegengekomen.... Ik wist onmiddellijk waarom ik het moest kopen!
      Zus 1

      Verwijderen