maandag 11 augustus 2014

Vaarwel, snottebel!

De vakantie is net over de helft, ik heb al een paar keer overwogen om aan mijn schoolwerk te beginnen, maar nu achter mijn bureau kruipen, of in mijn klas gaan werken,... het lukt nog niet (maar begint al wel terug te kriebelen).
Maar 1 ding is alvast zeker, mijn kleuters gaan hun neus in stijl snuiten! Vaarwel, snottebel!
Collega 1 wou haar nieuw stikmachine eens testen (en wat ervaring opdoen).
Of we samen een zakdoekenhoes stikken?
Prima, geen probleem!
Patroon uit "Zo Geknipt!"
Stof en biais uit mijn eigen restjesbak!
Zus 1

3 opmerkingen:

  1. de kleuters gaan nog blij worden van een verkoudheid ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Staat hier ook nog op het to-do lijstje voor zoonlief die helaas vaak verkouden is.

    Groetjes
    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat er velen gaan doen alsof ze verkouden zijn....

    BeantwoordenVerwijderen